Retouren en defecten
Is uw product binnen de garantietermijn defect gegaan? Volg dan het onderstaande stappenplan om zo snel mogelijk een vervangend product en/of reparatie van het product mogelijk te maken.
 
Product defect
Indien het door u aanschafte product defect gaat dan kunt het beste contact opnemen met de fabrikant van het product. Deze kan u doorgaans directe (telefonische) support bieden en vaststellen of het product gerepareerd of vervangen dient te worden. Raadpleeg het bij het product meegeleverde servicedocument van de fabrikant om te zien op welke wijze u aanspraak kunt maken op de garantie. U kunt ook op onze website via deze link de contactgegevens van de fabrikanten vinden.
 
Transportschade
Het is van belang dat u de bij u aangeboden zendingen zorgvuldig controleert op transportschade. Neem nooit een beschadigd pakket in ontvangst, omdat dit tevens onherstelbare schade aan de apparatuur kan hebben veroorzaakt. U kunt het pakket bij de pakketchauffeur weigeren en contact met ons opnemen om de bestelling opnieuw te laten verzenden.
 
Heeft u per abuis toch een pakket met transportschade in ontvangst genomen en blijkt het product tevens beschadigd, dan dient u binnen 24 uur contact op te nemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar middels telefoon (078)-68 33 223 of per e-mail service@evip.nl.